- مدیریت درخواستهای ویزیت
- مدیریت بیماران
- سیستم نوبت دهی هوشمند
- دریافت گزارش مالی مدون شامل میزان دریافتی کل مطب، هزینه اقلام حفاظتی، سهم منشی و …
- مدیریت خدمات ارائه شده
- ثبت بیمههای طرف قرارداد و کسورات آنها
- سطح مدیریت مطب، به عنوان کوچکترین سطح نرم افزار مدیریت سلامت هیگل، دارای نقشهای پزشک (مدیر سامانه) ، منشی و دستیار میشود.
- پزشک در این سیستم به تمامی اطلاعات دسترسی دارد. همچنین پزشک میتواند ساعات حضور و غیبت در مطب را مدیریت کند.
- منشی میتواند اطلاعات اداری، ثبتی و اطلاعات عمومی مالی مطب را مشاهده و مدیریت نماید.
- در این سطح از راهکار مدیریتی هیگل، دستیار، صرفا قادر به گزارش نویسی میباشد.

نرم افزار تحت وب و بدون نیاز به نصب فایل

ارائه گزارش مالی دقیق و با جزئیات

- مدیریت درخواستهای ویزیت در کلینیک و در منزل
- مدیریت بیماران
- مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی و اداری)
- سیستم نوبت دهی هوشمند
- دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک یا کارمند پذیرش
- دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
- مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در کلینیک)
- ثبت خدمات پرسنل و سهم دریافتی آنها
- ثبت بیمههای طرف قرارداد و کسورات آن
- در سطح مدیریت کلینیک تک تخصصی، نقشها شامل مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیاران، مسئول دستیاری و حسابدار میشود.
- مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
- مدیریت درخواستهای ویزیت در درمانگاه و در منزل
- مدیریت بیماران
- مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی واداری)
- سیستم نوبت دهی هوشمند
- دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک، پرستار یا کارمند پذیرش
- دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
- مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در درمانگاه)
- ثبت خدمات پرسنل و سهم دریافتی آنها
- ثبت بیمههای طرف قرارداد و کسورات آن
- سطح مدیریت درمانگاه و کلینیک چندتخصصی، به عنوان بزرگترین سطح نرم افزار مدیریت سلامت هیگل، شامل نقشهای مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیاران، مسئول دستیاری و حسابدار میشود.
- مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
- مدیریت درخواستهای آزمایش و نمونه گیری در منزل
- مدیریت بیماران
- مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی و اداری)
- سیستم نوبت دهی هوشمند
- دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک یا کارمند پذیرش
- دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
- مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در آزمایشگاه)
- ثبت بیمههای طرف قرارداد و کسورات آن
- در سطح مدیریت موسسه تشخیصی و آزمایشگاهی، نقشها شامل مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیار نمونه گیری، مسئول دستیاری و حسابدار میشود.
- مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
- ویژگیهای مدیریت مطب
-
- مدیریت درخواستهای ویزیت
- مدیریت بیماران
- سیستم نوبت دهی هوشمند
- دریافت گزارش مالی مدون شامل میزان دریافتی کل مطب، هزینه اقلام حفاظتی، سهم منشی و …
- مدیریت خدمات ارائه شده
- ثبت بیمههای طرف قرارداد و کسورات آنها
- سطح مدیریت مطب، به عنوان کوچکترین سطح نرم افزار مدیریت سلامت هیگل، دارای نقشهای پزشک (مدیر سامانه) ، منشی و دستیار میشود.
- پزشک در این سیستم به تمامی اطلاعات دسترسی دارد. همچنین پزشک میتواند ساعات حضور و غیبت در مطب را مدیریت کند.
- منشی میتواند اطلاعات اداری، ثبتی و اطلاعات عمومی مالی مطب را مشاهده و مدیریت نماید.
- در این سطح از راهکار مدیریتی هیگل، دستیار، صرفا قادر به گزارش نویسی میباشد.
- ویژگیهای مدیریت کلینیک تک تخصصی
-
- مدیریت درخواستهای ویزیت در کلینیک و در منزل
- مدیریت بیماران
- مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی و اداری)
- سیستم نوبت دهی هوشمند
- دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک یا کارمند پذیرش
- دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
- مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در کلینیک)
- ثبت خدمات پرسنل و سهم دریافتی آنها
- ثبت بیمههای طرف قرارداد و کسورات آن
- در سطح مدیریت کلینیک تک تخصصی، نقشها شامل مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیاران، مسئول دستیاری و حسابدار میشود.
- مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
- ویژگیهای مدیریت درمانگاهها و کلینیکهای چند تخصصی
-
- مدیریت درخواستهای ویزیت در درمانگاه و در منزل
- مدیریت بیماران
- مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی واداری)
- سیستم نوبت دهی هوشمند
- دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک، پرستار یا کارمند پذیرش
- دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
- مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در درمانگاه)
- ثبت خدمات پرسنل و سهم دریافتی آنها
- ثبت بیمههای طرف قرارداد و کسورات آن
- سطح مدیریت درمانگاه و کلینیک چندتخصصی، به عنوان بزرگترین سطح نرم افزار مدیریت سلامت هیگل، شامل نقشهای مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیاران، مسئول دستیاری و حسابدار میشود.
- مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
- ویژگیهای مدیریت موسسات تشخیصی و آزمایشگاهی
-
- مدیریت درخواستهای آزمایش و نمونه گیری در منزل
- مدیریت بیماران
- مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی و اداری)
- سیستم نوبت دهی هوشمند
- دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک یا کارمند پذیرش
- دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
- مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در آزمایشگاه)
- ثبت بیمههای طرف قرارداد و کسورات آن
- در سطح مدیریت موسسه تشخیصی و آزمایشگاهی، نقشها شامل مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیار نمونه گیری، مسئول دستیاری و حسابدار میشود.
- مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
- گالری تصاویر
-