نرم افزار تحت وب و بدون نیاز به نصب فایل

ارائه گزارش مالی دقیق و با جزئیات

  • مدیریت درخواست‌های ویزیت
  • مدیریت بیماران
  • سیستم نوبت دهی هوشمند
  • دریافت گزارش مالی مدون شامل میزان دریافتی کل مطب، هزینه اقلام حفاظتی، سهم منشی و …
  • مدیریت خدمات ارائه شده
  • ثبت بیمه‌های طرف قرارداد و کسورات آن‌ها
  • سطح مدیریت مطب، به عنوان کوچکترین سطح نرم افزار مدیریت سلامت هیگل، دارای نقش‌های پزشک (مدیر سامانه) ، منشی و دستیار می‌شود.
  • پزشک در این سیستم به تمامی اطلاعات دسترسی دارد. همچنین پزشک می‌تواند ساعات حضور و غیبت در مطب را مدیریت کند.
  • منشی می‌تواند اطلاعات اداری، ثبتی و اطلاعات عمومی مالی مطب را مشاهده و مدیریت نماید.
  • در این سطح از راهکار مدیریتی هیگل، دستیار، صرفا قادر به گزارش نویسی می‌باشد.
  • مدیریت درخواست‌های ویزیت در کلینیک و در منزل
  • مدیریت بیماران
  • مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی و اداری)
  • سیستم نوبت دهی هوشمند
  • دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک یا کارمند پذیرش
  • دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
  • مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در کلینیک)
  • ثبت خدمات پرسنل و سهم دریافتی آن‌ها
  • ثبت بیمه‌های طرف قرارداد و کسورات آن
  • در سطح مدیریت کلینیک تک تخصصی، نقش‌ها شامل مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیاران، مسئول دستیاری و حسابدار می‌شود.
  • مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
  • مدیریت درخواست‌های ویزیت در درمانگاه و در منزل
  • مدیریت بیماران
  • مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی واداری)
  • سیستم نوبت دهی هوشمند
  • دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک، پرستار یا کارمند پذیرش
  • دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
  • مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در درمانگاه)
  • ثبت خدمات پرسنل و سهم دریافتی آن‌ها
  • ثبت بیمه‌های طرف قرارداد و کسورات آن
  • سطح مدیریت درمانگاه و کلینیک چندتخصصی، به عنوان بزرگترین سطح نرم افزار مدیریت سلامت هیگل، شامل نقش‌های مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیاران، مسئول دستیاری و حسابدار می‌شود.
  • مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
  • مدیریت درخواست‌های آزمایش و نمونه گیری در منزل
  • مدیریت بیماران
  • مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی و اداری)
  • سیستم نوبت دهی هوشمند
  • دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک یا کارمند پذیرش
  • دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
  • مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در آزمایشگاه)
  • ثبت بیمه‌های طرف قرارداد و کسورات آن
  • در سطح مدیریت موسسه تشخیصی و آزمایشگاهی، نقش‌ها شامل مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیار نمونه گیری، مسئول دستیاری و حسابدار می‌شود.
  • مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
ویژگی‌های مدیریت مطب
  • مدیریت درخواست‌های ویزیت
  • مدیریت بیماران
  • سیستم نوبت دهی هوشمند
  • دریافت گزارش مالی مدون شامل میزان دریافتی کل مطب، هزینه اقلام حفاظتی، سهم منشی و …
  • مدیریت خدمات ارائه شده
  • ثبت بیمه‌های طرف قرارداد و کسورات آن‌ها
  • سطح مدیریت مطب، به عنوان کوچکترین سطح نرم افزار مدیریت سلامت هیگل، دارای نقش‌های پزشک (مدیر سامانه) ، منشی و دستیار می‌شود.
  • پزشک در این سیستم به تمامی اطلاعات دسترسی دارد. همچنین پزشک می‌تواند ساعات حضور و غیبت در مطب را مدیریت کند.
  • منشی می‌تواند اطلاعات اداری، ثبتی و اطلاعات عمومی مالی مطب را مشاهده و مدیریت نماید.
  • در این سطح از راهکار مدیریتی هیگل، دستیار، صرفا قادر به گزارش نویسی می‌باشد.
ویژگی‌های مدیریت کلینیک تک تخصصی
  • مدیریت درخواست‌های ویزیت در کلینیک و در منزل
  • مدیریت بیماران
  • مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی و اداری)
  • سیستم نوبت دهی هوشمند
  • دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک یا کارمند پذیرش
  • دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
  • مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در کلینیک)
  • ثبت خدمات پرسنل و سهم دریافتی آن‌ها
  • ثبت بیمه‌های طرف قرارداد و کسورات آن
  • در سطح مدیریت کلینیک تک تخصصی، نقش‌ها شامل مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیاران، مسئول دستیاری و حسابدار می‌شود.
  • مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
ویژگی‌های مدیریت درمانگاه‌ها و کلینیک‌های چند تخصصی
  • مدیریت درخواست‌های ویزیت در درمانگاه و در منزل
  • مدیریت بیماران
  • مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی واداری)
  • سیستم نوبت دهی هوشمند
  • دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک، پرستار یا کارمند پذیرش
  • دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
  • مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در درمانگاه)
  • ثبت خدمات پرسنل و سهم دریافتی آن‌ها
  • ثبت بیمه‌های طرف قرارداد و کسورات آن
  • سطح مدیریت درمانگاه و کلینیک چندتخصصی، به عنوان بزرگترین سطح نرم افزار مدیریت سلامت هیگل، شامل نقش‌های مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیاران، مسئول دستیاری و حسابدار می‌شود.
  • مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
ویژگی‌های مدیریت موسسات تشخیصی و آزمایشگاهی
  • مدیریت درخواست‌های آزمایش و نمونه گیری در منزل
  • مدیریت بیماران
  • مدیریت منابع انسانی (کادر درمانی و اداری)
  • سیستم نوبت دهی هوشمند
  • دریافت گزارش مالی مدون و کامل، به ازای هر شیفت، پزشک یا کارمند پذیرش
  • دریافت گزارش عملکرد به تفکیک پزشک و روز (دسترسی برای مدیر سامانه)
  • مدیریت خدمات ارائه شده (در خانه و در آزمایشگاه)
  • ثبت بیمه‌های طرف قرارداد و کسورات آن
  • در سطح مدیریت موسسه تشخیصی و آزمایشگاهی، نقش‌ها شامل مدیر سامانه، مدیر داخلی، پزشکان، مسئول فنی، کارکنان پذیرش، دستیار نمونه گیری، مسئول دستیاری و حسابدار می‌شود.
  • مدیر سامانه، به تمام امکانات سامانه دسترسی دارد. مدیر داخلی هم به جز چند مورد استثنا، به تمام امکاات دسترسی دارد.
گالری تصاویر
فهرست